Szója és szív egészsége

szója és szív egészsége

ápolási folyamat a gyermekek magas vérnyomásáért

Azt is hallhattad, hogy a szója megelőzi a betegségeket, szója és szív egészsége, mint a rákot vagy a szívrohamot. Tehát mi is a szója, és hogyan érdemes fogyasztani?

A szóját néha egyéb élelmiszerekhez is adják, mint a kenyér, gabonapelyhek, húskészítmények, és hús helyett a vegetáriánus készítmények alapanyaga, például a szójaburgerben vagy a szójahotdogban.

Azok az ételek, amik teljes értékű szóját tartalmaznak, jó fehérjeforrások a vegetáriánusoknak, mivel tartalmaznak minden esszenciális aminosavat, amire a szervezetnek szüksége van az egészséges működéshez. Akik húst esznek, ezeket az aminosavakat az állati fehérjékből nyerik.

az edzés javítja a szív egészségét

Miért fogyasszuk? Az amerikaiak egyre több szóját iktattak be az étkezéseikbe az elmúlt években, mivel kutatások kimutatták, hogy a szója egészséges, és csökkenti a koleszterinszintet, valamint a rák kockázatát. Kutatások azt is kimutatták, hogy a szója fogyasztása csökkenti az LDL koleszterin szintet.

mindent a szívedről a gyerekek egészségéről

De amikor az American Heart Association AHA felülvizsgálta az eredményeket, arra a következtetésrejutottak, hogy a szója nem befolyásolja közvetlenül a szív egészséges működését. A szója egészséges mivolta a fehérjetartalmában rejlik és abban, hogy az emberek gyakran használják arra, hogy kevésbé egészséges ételeket helyettesítsenek vele.

  • Orvosság magas vérnyomás ellen 5 tinktúrában
  • Mi az igazság a szójáról? - EgészségKalauz
  • Szója ételek és egészség

A szója kiváló fehérjeforrás és egyéb fontos tápanyagot is tartalmaz: rostokat, B-vitamint, omega-3 zsírsavakat. A szójatartalmú ételek jó alternatívaként szolgálnak a zsíros húsok és egyéb állati termékek helyett, amik telített zsírsavakat tartalmaznak, és megemelik a koleszterinszintet.

magas vérnyomás és hideg kezek

A szója a mindennapi táplálkozásban A szója termékek egyre népszerűbbek, körülbelül egyharmadával nőtt a kereslet a szójára és között. A szójatej, a szójaburger és a szója alapú snack-ek nagyon sok szupermarketben és bioboltban kaphatóak.

egészségbiztosítás szívinfarktus áldozatainak

Mikor szója tartalmú élelmiszert vásárolsz, mindig olvasd el a címkét, hogy megbizonyosodj arról, hogy valóban megfelelő fehérjeforráshoz jutsz, és a zsír valamint a cukor tartalma megfelelően alacsony. Ha megjött a kedved a szójához, illeszd be a mindennapi táplálkozásodba!

A szenvedélyes húsevők megvetik, a bioétel imádó vegetáriánusok esküsznek rá. Egy biztos, a reform étkezés sava-borsa ma kétség kívül a szója.

És ne felejtsd el, hogy az egészséges táplálkozás kulcsa a változatos étkezés. Ne csak egyféle ételre koncentrálj!

Az Ön számára javasolt: A szukralóz Splenda jó vagy rossz? A szójabab különösen gazdag izoflavonokban, a polifenolok egy alosztályában, amelyeket fitoösztrogéneknek neveznek, mivel képesek kapcsolódni és aktiválni a szervezet ösztrogénreceptorait. Úgy gondolják, hogy a szója-izoflavonok az egyik fő ok a szójaalapú élelmiszerek számos állítólagos egészségügyi előnye mögött. A főtt szójabab mg izoflavont tartalmaz 3,5 uncia grammonkéntfajtától függően. Szerkezetük hasonlósága miatt a szója izoflavonokról gyakran úgy gondolják, hogy utánozzák az ösztrogén hormont.

hozzászólások