Jóga a szív egészségének javítására

A jóga a lelki bajokat is gyógyítja - HáziPatika
  • Policisztás vesebetegség és magas vérnyomás
  • A magas vérnyomás nem halálra hanem életre
  • Ájurvéda és magas vérnyomás

Jóga A jóga nidra, vagy jógikus alvás egy vezetett meditáció, amely a testet a mély relaxáció állapotába helyezi. A Yoga Nidra jótékony hatásai kiterjedtek mind az elme, mind a test számára.

rendeljen lemezt a magas vérnyomásért

A tanár a holttest pózban fekve kezdi, és a testet és az elmét egy nyugodt állapotba vezeti, amely az alvás határán helyezkedik el, miközben tudatos marad. Ez egy helyreállító állapot, amely lehetővé teszi a gyógyulást, és elősegíti az általános jó közérzetet.

Ha valamilyen oknál fogva nem engedik az embernek, hogy erőteljesen sportoljon, de javítani akar a szív- és érrendszer munkáján, akkor a szív jóga segít.

A jógikus alvás mögött tudomány áll. Lelassítja az agyhullámokat, ami segít a mélyebb tudatállapotba kerülni. A Minnesotai Egyetem kutatói szerint idővel és rendszeres gyakorlással a jóga nidrát gyakorlók megtanulják elérni "a legmélyebb, nem-REM delta hullámú alvást, miközben fenntartják a tudatosságot mind belsőleg, mind a környezetükre vonatkozóan".

Szíverő Enyhíti a nátha tüneteit, csillapítja a hátfájást vagy egyszerűen csak hajlékonyabbak leszünk tőle.

A jóga nidrának számos előnye van, és minél többet gyakoroljuk, annál több javulás következik be az életünkben. Fokozott neuroplaszticitás A jóga Nidra segíthet a neuroplaszticitás erejének kihasználásában a jóga Nidra segítségével.

A gerincjóga fontosabb hatásai:

Amikor valaki a sankalpára vagy a szándékára irányítja a fókuszt és a figyelmét, megváltoztatja az agy aktivitását és fizikai szerkezetét. Javított szívfrekvencia-variabilitás HRV A HRV a szív egészségének és a vegetatív és paraszimpatikus idegrendszer jóga a szív egészségének javítására fontos mérőszáma. Markil és mások kutatása kimutatta, hogy a Yoga Nidra önmagában javítja a HRV-t a testtartások fizikai gyakorlása nélkül.

vernyomás mérő

Javított gondolkodási minták és csökkentett stressz Nem minden stressz rossz. Az egészséges stressz bizonyos szintje elgondolkodtató és motiváló lehet. A túl sok stressz azonban elkerülhetetlenül elhomályosítja az elmét, és fizikai és mentális károkat okoz.

  • Magas vérnyomás elleni hammam
  • Magas vérnyomás a szív miatt
  • Zab a szív egészségéért

Ez általában hibás gondolkodási mintákból ered. Ez alatt olyan mélyen gyökerező gondolkodásmódot értünk, amely stresszes, aggasztó vagy nyugtalanító következtetésekhez vezet. A hibás gondolkodási minták gyakran irracionális feltételezéseken és meg nem támadott felfogásokon alapulnak. Ezek felnőttkorunkra mélyen berögzülnek, és ezért kihívást jelenthet megváltoztatni őket.

Miért fáj a szív?

Mivel ezek a feltételezések és felfogások olyan mélyen és tudattalanul rögzültek, logikus, hogy tudatalatti állapotra van szükség ahhoz, hogy hozzáférjünk és helyrehozzuk őket. A jóga Nidra a meditáció mély állapota, amely lehetővé teszi ezt. A folyamat lehetővé teszi, hogy egy teljesen új szemszögből férj hozzá a gondolkodási mintáidhoz. Ahelyett, hogy teljesen elmerülnél a gondolataidban és azonosulnál az érzelmeiddel, távolról figyelheted őket.

Nyak és váll oldása! Átmozgatás és nyújtás a merevség lazítására - jóga gyakorlás

Ez viszont sokkal könnyebben kezelhetővé teszi őket. A Yoga Nidra mély meditatív állapotán keresztül lehetőséged van arra, hogy javítsd a gondolataiddal való kapcsolatodat, ezáltal csökkentve az általános stresszt, és nagyobb relaxációt biztosítva ébrenléti állapotodban.

Jógázzon a jó közérzetért! - Blikk

Fokozott kognitív teljesítmény A Yoga Nidra által támogatott fokozott kognitív funkcióknak sok köze van ahhoz a térhez, amelyet a stressz csökkentése biztosít az agyban. Amikor a stressz és a szorongás érzései elárasztják az elmét, az elmének kevés helye van ahhoz, hogy jól teljesítsen az adott feladatokban.

a magas vérnyomás kontrollja

Az elme azonban kontrollálatlanabb jóga a szív egészségének javítására szabadabb, hogy kevesebb stresszel jól teljesítsen. A Yoga Nidra rendszeres gyakorlói úgy találják, hogy a gyakorlat javítja a memóriájukat, segít megelőzni a kognitív hanyatlást, és fokozza a koncentrált figyelmet. A jóga nidra beavatkozásával javult a verbális, a figyelem és az önszabályozó teljesítmény.

Az ugrálókötél nagy kalóriákat fújhat. A ugrókötél az egyik legjobb kis hatású, teljes testű edzés. A ugrókötél nagyszerű edzésprogram, ha nem tudod eljutni az edzőterembe, vagy ha nem engedhetik meg maguknak az edzőteremben való tagságot.

Javuló önbecsülés és önbizalom Az alacsony önbecsülés és az önbizalom köztudottan javul a rendszeres jóga nidra gyakorlással. Ez a megállapítás nagyrészt két törökországi egyetem nemrégiben készült tanulmányából származik.

Javított szívfrekvencia-variabilitás (HRV)

A kutatás a jóga Nidra hatását vizsgálta égési sérült betegek önbecsülésére és testképére. Az eredmények szerint "a jógagyakorlás jelentősen növeli az önbecsülést és javítja az égési sérült betegek testképét [ Jobb alvás és kifinomult fizikai egészség Bár a jóga nidra gyakorlása stresszkezelésre is használható, sok gyakorló használja alvásra is.

  1. A szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát számos életmódbeli tényező képes csökkenteni, így a szívbarát étrend, a dohányzás és az alkoholfogyasztás mellőzése, valamint a rendszeres testmozgás is.
  2. Magas vérnyomás gyors kezelés
  3. A gerincjóga a testi és pszichés problémák kezelésének egyik módszere.
  4. Szemfenék fotó hipertóniával
  5. Ami nem hajlik, az meg törik Az első alkalommal ugyebár csak három ismétléssel kellett elvégeznem az ötféle gyakorlatot.
  6. A te e-mail címed: Saját üzenet a cikkhez: Milyen testmozgás a jóga és milyen változatai vannak?

A rendszeres gyakorlás javítja az alvási rutint, mivel könnyebbé teszi az elalvást és az éjszakai alvást. Ironikus módon a jóga nidra gyakorlat egyik fő kihívása, hogy ne aludjunk el a kezelés alatt, bár ez gyakori és végső soron jóindulatú esemény.

Az Arany-SZÍV Egészségközpont szolgáltatásai

A rendszeres Yoga Nidra ülésekből származó jobb alvás valódi előnye abban rejlik, hogy a gyakorlat képes teljesen ellazítani és megnyugtatni a testet és az elmét, miközben az alvás határán van.

A test relaxációs válaszreakciójának kiváltásával a jóga nidra segíthet az alvászavarok kezelésében, beleértve a krónikus álmatlanságot is, mivel segíti a gyakorlókat abban, hogy éjszaka mély alvást érjenek el. Emellett a kutatások szerint egy rövid, harminc-negyvenöt perces Yoga Nidra ülés akár négy óra alvással is egyenértékű lehet.

hipertónia fotók emberekben

Ez azt bizonyítja, hogy ez a mély relaxációs állapot segíthet abban, hogy hatékonyan végezve jól kipihentnek érezzük magunkat. Ha javul az alvás, számos kapcsolódó egészségügyi probléma is javul. Javított ébredési tudatosság A jóga Nidra köztudottan fokozza az éber életben is érvényesülő tudatosságot.

Legfrissebb cikkek

Ez elsősorban a fókusz, a koncentráció és a test tudatosításának javulásának köszönhető. Természetesen ez diabetes mellitus és magas vérnyomás lehetséges-e a fogyatékosság kiadása jelenti, hogy a napi tudatosság gyakorlásának tudományosan újra és újra bizonyított előnyei kiterjednek a Yoga Nidra által nyújtott előnyökre is.

Általános stresszcsökkentés.

a stroke megelőzése magas vérnyomású gyógyszerekkel

hozzászólások