Szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell

A táplálkozási szokások családi tényezői a serdülők körében

Ez az egészséges étrend nem keményítőtartalmú zöldségek és gyümölcsök széles választékát tartalmazza, amelyek különböző színeket kínálnak, beleértve a vörös, a zöld, a sárga, a fehér, a lila és a narancs színt. Az ajánlások megjegyzik, hogy olajjal főtt paradicsom, alliumos zöldségek, például fokhagyma és keresztesvirágú zöldségek mint a karfiol, némi védelmet nyújt a rák ellen.

Ennek az egészséges étrendnek alacsony az energiasűrűsége, amely megvédheti a súlygyarapodást és a kapcsolódó betegségeket. Összességében a kutatók és az orvosi politika arra a következtetésre jutottak, hogy ez az egészséges étrend csökkentheti a krónikus betegségek és a rák kockázatát. Kerülje a fehér kenyeret, a fehér rizst és hasonlókat, valamint a péksüteményeket, a cukros üdítőket és más magasan feldolgozott ételeket.

szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell

Próbálja elkerülni a vörös húst. Növényi olajok, diófélék és halak a legjobb választás.

The University of Hong Kong Rövid összefoglaló Az egészséges táplálkozás a megelőző kulcsfontosságú megközelítés a növekvő prevalencia leküzdésére nem fertőző betegségek NCD világszerte.

Korlátozza a telített zsírok fogyasztását, és kerülje a transzzsírtartalmú ételeket. Jó kalciumforrások a gallérok, a bok choy, a dúsított szójatej, a sült bab, valamint a kalciumot és a D-vitamint tartalmazó kiegészítők. Kerülje a cukros italokat, és korlátozza a gyümölcslé és a tej bevitelét.

A sportitalokat csak azoknak ajánljuk, akik egy óránál hosszabb ideig edzenek egy-egy szakaszon az izzadságban vesztett anyagok pótlására.

Válasszon több friss ételt a feldolgozottak helyett.

Hogyan lehet pozitívan befolyásolni az általános iskolás korú fiúk és lányok étkezési magatartását?

Ennek egészségügyi előnyei vannak, de nem ajánlott mindenkinek. Katzaki áttekintette a legelterjedtebb népszerű étrendeket ben, megjegyezte: A bizonyítékok súlya erősen alátámasztja az egészséges táplálkozás témáját, ugyanakkor lehetővé teszi a téma variációit. A minimálisan feldolgozott, szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell közeli élelmiszerek, főleg a növények étrendje döntően összefügg az egészségfejlesztéssel és a betegségek megelőzésével, és összhangban áll a látszólag eltérő étrendi megközelítések kiemelkedő elemeivel.

A közegészség táplálkozás útján történő javítására tett erőfeszítéseket nem a tudás hiánya miatt modern gyógyszerek a magas vérnyomás kezelésére megelőzni.

A tudás ebben az esetben még nem hatalom; vajon így lenne-e. További tisztázáshoz egy ötszavas módosító segít: folytassa könnyedén egészségtelen ételek. Kövesse ezeket az utasításokat, és nagy utat tesz meg a túltáplált társadalmunk főbb szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell - koszorúér-betegség, bizonyos rákos megbetegedések, cukorbetegség, stroke, csontritkulás és még sok más - megelőzésében.

Kardiológia

Bár úgy érezheti, mintha a táplálkozással kapcsolatos tanácsok folyamatosan változnának, a négy előírásom alapgondolatai fél évszázad alatt nem változtak. És rengeteg helyet hagynak az ételek élvezeteinek élvezésére.

szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell

Néhányuknak azonban többé-kevésbé bizonyítéka lehet a normális emberek jótékony hatásairól is. Magas vérnyomás Az alacsony nátriumtartalmú étrend előnyös a magas vérnyomásban szenvedők számára.

A Cochrane áttekintés ban megjelent eredmény arra a következtetésre jutott, hogy a hosszú távú több mint 4 hét alacsony nátriumtartalmú étrend hasznosan csökkenti a vérnyomást, mind a betegeknél magas vérnyomás magas vérnyomás és normál vérnyomásban szenvedőknél.

szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell

A terv egyik fő jellemzője a nátrium[29] és az étrend általában ösztönzi a diófélék, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a halak, a baromfi, a gyümölcsök és a zöldségek fogyasztását is, miközben csökkenti a vörös húsok, édességek és cukor fogyasztását.

Ezenkívül "gazdag káliumban, magnéziumban és kalciumban, valamint fehérjében".

A mediterrán diétaamely magában foglalja a vörös hús fogyasztásának korlátozását és az olívaolaj felhasználását a főzés során, szintén bizonyítottan javítja a szív- és érrendszeri eredményeket. Fogyókúrák népszerűsítése fogyás négy kategóriába sorolhatók: zsírszegényalacsony szénhidráttartalmúalacsony kalóriatartalmúés nagyon alacsony kalóriatartalmú.

A magas gyümölcs- és zöldségfélékkel rendelkező étrend csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek és a halál kockázatát, de nem a rákot. Általában egészségtelennek tartják. A különféle étkezési zsírok különböző hatással vannak a vér koleszterinszintjére.

A táplálkozási szokások családi tényezői a serdülők körében

Az étrendi koleszterin csak olyan állati termékekben található meg, mint a hús, a tojás és a tejtermék. Az étrendi koleszterin hatása a vér koleszterinszintjére ellentmondásos. Egyes tanulmányok összefüggést találtak a koleszterinfogyasztás és a szérum koleszterinszint között.

A szabályozás módja azonban kevés, és az emberek többségének nehéz megfelelően elemezni egy olyan vállalat valós érdemeit, amelyet "egészségesnek" neveznek.

szívkoszorúér-betegség és egészségügyi hitmodell

Nemrégiben a Reklámgyakorlati Bizottság az Egyesült Királyságban javaslatot tett a korlátozásra média zsír- só- vagy cukortartalmú élelmiszerek és üdítőitalok reklámozása.

hozzászólások